Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Je bestelling wordt bezorgd met de standaardlevering van PostNL en wordt geleverd binnen de vermelde levertijd. Mocht er onverhoopt iets misgaan nemen wij direct contact op om je op de hoogte te stellen.
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Ter bevestiging van de verzending van de goederen ontvang je een Track & Trace code via de mail. PostNL biedt het pakket normaliter de eerst volgende dag aan. Ben je niet thuis op deze dag en tijd? Dan laat de chauffeur een niet-thuis-code achter. Met deze code kun je via www.post.nl/ontvangen zelf kiezen wanneer en waar je het pakket wilt ontvangen.
Zijn de verzendkosten echt altijd gratis?
Jazeker, in heel Nederland nemen wij alle bestellingen ongeacht het bedrag voor onze rekening. Voor het buitenland gelden wel verzendkosten, namelijk:
- Belgie - € 8,-        (> €200,- = gratis)
- Luxemburg - € 11,-   (> €200,- = gratis)
- Duitsland - € 9,-      (> €200,- = gratis)
- Frankrijk - € 16,-
- Italie - € 16,-
- Spanje - € 16,-
- Groot Britannie - € 48,50
- Overig - € 48,50
 Kan ik mijn bestelling ook in een winkel afhalen?
Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling af te halen in een van onze vestigingen in Hilversum, Bilthoven of Utrecht. Je ontvangt een email zodra je bestelling klaarligt. In de winkels kun je met PIN, creditcard of contant betalen.
Kan de bestelling ook als cadeau bezorgd worden?
Indien je iemand wilt verassen kunnen wij het cadeau gratis feestelijk verpakken. Zorg dat de optie ‘gratis cadeauverpakking’ is aangevinkt bij het afrekenen. Vul de gegevens van de ontvanger in en wij sturen de bestelling rechtstreeks op. Of stuur het naar je eigen adres zodat je het kant en klaar cadeau kunt geven.